انتخابات

یگان امداد و درمان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش همزمان با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، جان بانوی باردار ساکن در یک روستا و منطقه صعب العبور را که دچار مشکل شده بود و حال نامساعدی داشت، نجات داد.

نجات جان یک مادر باردار در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار دوم بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی جاسک نیروی دریایی ارتش امروز گفت: همزمان با برگزاری رزمایش در منطقه عمومی جاسک به ما اطلاع دادند که خانم بارداری ساکن در یک روستا و منطقه صعب العبور دچار مشکل شده و حال نامساعدی دارد و به دلیل شرایط نامساعد جوی و در پی بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی، امداد رسانی با مشکل مواجه شده بود و به علت تاریکی هوا و بارندگی امکان امدادرسانی هوایی نیز وجود نداشت.

امیر دریادار دوم بمانی افزود: در این شرایط کارکنان یگان امداد و درمان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند و در اقدامی جهادی که بیش از ۱۲ ساعت طول کشید، توانستند خودشان را به آن روستا رسانده و این بانوی باردار را به بیمارستان منتقل کنند.

وی گفت: خوشبختانه این کودک به دنیا آمده و او و مادرش در سلامت کامل هستند.

امیر دریادار دوم بمانی افزود: کارکنان ارتش در هر شرایطی خودشان را خادم مردم می‌دانند و آماده هستند در هر ساعت از شبانه روز و در شرایط مختلف جوی مشتاقانه برای خدمت به مردم بشتابند و هیچ چیزی مانع خدمت رسانی آن‌ها به مردم عزیز میهن ما نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.